همشهری آنلاین: رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: طبق فعالیت‌هایی که فدراسیون فوتبال انجام داده است، سرمربی تیم ملی تا پایان امسال مشخص می‌شود.

 به گزارش ایسنا، علی سعیدلو پس از پایان مراسم تقدیر از دانشجویان مدال‌آور در مسابقات بین‌المللی در جمع خبرنگاران گفت: من نظری نمی‌دهم که سرمربی تیم ملی ایرانی یا خارجی باشد، تنها چیزی که وظیفه من است تلاش برای هرچه سریع‌تر اعلام شدن نام سرمربی تیم ملی است تا با توجه به علاقه‌مندی‌ای که مردم نشان داده‌اند دل آن‌ها را شاد کنیم. به نظر من با توجه به فعالیت‌هایی که فدراسیون فوتبال در این زمینه انجام داده است به نتیجه‌های مثبتی رسیده‌ایم و تا قبل از عید و سال جدید سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد.

 رئیس سازمان تربیت بدنی در ارتباط با مشکلات مالی برخی از فدراسیون‌ها گفت: هیچ فدراسیونی مشکل مالی ندارد. اگر کسی در ورزش مشکل مالی دارد به دفتر من مراجعه کرده و با من صحبت کند. درست است که شاید خیلی‌ها بخواهند خرج‌های اضافی انجام دهند اما سازمان طبق ضابطه، برنامه و بودجه به هر فدراسیون پول می‌دهد اما هر کس می‌خواهد خارج از برنامه‌های خود خرج کند، می‌تواند از جاهای دیگر کمک مالی بگیرد. تاکید می‌کنم سازمان نسبت به کار و برنامه اعتبار مالی می‌دهد.

 وی ادامه داد: امسال شاهد این بودیم که بیشتر از هر سالی برای ورزش ایران هزینه کرده‌ایم. در دهه فجر 140 میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است، از همه قهرمانان ملی و بین‌المللی قدردانی کرده و نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر هدیه داده‌ایم و با اختصاص یک درصد بودجه که رییس جمهور در بودجه سال 90 قرار داده است، هیچ مشکلی مالی نخواهیم داشت. فدراسیون‌ها برای بودجه طبق برنامه خود باید عمل کنند و اگر کمبود و یا مشکلی هست باید با سازمان تربیت بدنی صحبت کنند تا بتوانیم مشکل‌ها را حل کنیم. البته هیچ کدام از فدراسیون‌ها مشکلی مالی ندارند.

 سعیدلو درباره ورزش بانوان نیز تاکید کرد: ورزش بانوان ساختار خود را پیدا کرده و در حال صعود به مراتب بسیار بالایی است و هم‌اکنون در اوج خود قرار دارد و دلیلی ندارد با به وجود آمدن وزارتخانه یا هر تغییری بخواهیم جلوی اوج یا صعود این بخش را بگیریم.

 رئیس سازمان تربیت بدنی درباره امضای تفاهم‌نامه با وزارت علوم نیز تصریح کرد: به نظر من اگر ورزش از نظرات علمی نیز بهره‌مند شود، می‌تواند سرعت پیشرفت خود را مضاعف کند و ما افتخار می‌کنیم که هم‌اکنون با وزارت علوم ارتباط صمیمانه و نزدیکی داریم و از دانش و علم و آگاهی دانشگاهیان برای پیشرفت ورزش استفاده می‌کنیم. ورزش روز دنیا با پشتوانه دانشگاهیان آن کشور است که پیشرفت می‌کند و تفاهم و ارتباط می‌تواند باعث پیشرفت هرچه بیشتر عرصه ورزش کشور شود. خوشبختانه با همکاری‌هایی که با وزارت علوم داشته‌ایم سعی داریم پیشرفت با دانش و با آگاهی در عرصه ورزش به وجود بیاوریم.

کد خبر 129240
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز